Monday, August 15, 2011

Dragons repeat

Egentlig kunne jeg godt tenkt meg å komme med noen tegnemanualer. "Hvordan tegne drager " f.eks, så kan jeg illustrere mine personlige fremgangsmåter. Tegning eller skyggelegging/fargeleggingsmetoder.. Note me if you're interessted.

Disse tegningene har sett lyset i bloggen tidligere, men jeg ønsker å legge dem ut igjen av det grunnlag at de fortjener å bli sett i original størrelse. Disse er ikke nye tegninger. De er fra 2004-2009 ca. Ops, I know, jeg tegner ikke stort for tiden, men å hjelpe andre med å tegne vil kanskje hjelpe meg selv å komme igang igjen.

(Trykk på bildene for å få se dem store, i min blogg trenger du ikke høyreklikke på linkene, de åpnes i nye faner av seg selv.)

Den siste var en av de første tegningene jeg tegna i photoshop rundt 2004-2005.

5 comments :

katrine said...

oi, så utrolig flink du er!! ordentlig fine tegninger altså :-D

Marita-Lynn said...

Flink du er, så søt nr 3 var!

// Ja, det synes virkelig jeg også! Hehe :)

Lene said...

Jeg er interssert!! Tegningene dine er passe wickede! :D

- MLi said...

thank you :) and damn you are a good dragon-painter:)

H. said...

Wow, utrolig fine tegninger! Kjenner til den der selv, jeg tegnet masse før, og kan si den dag idag at jeg var ganske flink, men så sluttet jeg på grunn av at jeg ikke klarte og fokusere på skolen, min størtse feil.. D: Angrer så masse på at jeg sluttet..