Friday, August 12, 2011

Captain's Log, Stardate 13082011

Akkurat nå sitter jeg og Burre og laster jeg opp bilder av den skjønne Emma som jeg har tilbringt de siste 4,5 timene med. Hun er nydeligere enn det de tidligere bildene viser. Hun er helskjønn! Under bilturen hjem lå hun helt rolig i fanget mitt hele tiden.

Baileys er foreløbig den eneste som ikke har tatt henne godt imot, men det blir nok greit over tid. Aliia derimot er jo så utrolig glad i babyer. Hun blir helt fra seg av glede og er så nysgjerrig at vi må be henne gå for å gi Emma albuerom.

I dag har jeg møtt en baby-Baileys. En miniversjon av ham, uslåelig nydelig. Jeg har dessuten hilst på Emmas mor, Medusa og bestefaren deres (en fantastisk flott hannkatt), og alle er nydelige. Greia er faktisk slik at oppdretteren som solgte oss Emma er den tidligere eieren til Baileys. Det er jo helt utrolig tilfeldig, selv om vi har visst om det siden vi først snakket med oppdretteren. Baileys var nemlig innom en annen eier før han endte opp hos oss. Uansett, poenget mitt var; Baileys er en utroolig snodig katt, og Sphynx'ene til oppdretteren lot til å være nøyaktig som andre katter. Det spiller ingen rolle for meg hvordan rasen er ment å være, det er personligheten deres som vil ha det siste å avgjøre uansett.

Bildene er fra hytta, forresten. Jeg savner vannet.

I dag har vi dessuten kjøpt enda et halsbånd til Emma. Gull med masse bling på (hah). Og, jeg har kjøpt mine første moreller i år. Nom.

0 comments :