Saturday, August 13, 2011

Baileysbaby

Baileys forblir en særing. I morges var han helt gira. Han møtte meg i gangen da jeg skulle på do. Han slutta ikke å skrike stakar. Inn på badet skulle han også, og opp på fanget da jeg satt på do(!) Dumme, dumme, desperate katt. Han er visst sjalu på Emma. Ikke at han alltid får sove i senga vår, men når han vet at noen andre gjør det blir han gal! Han hoppet opp i badekaret og ville bade med meg, men jeg hadde ikke tid til å vaske oss begge. For alltid en søting.

15 comments :

Merethe Spirited away said...

Spirited away// hehe :D Jeg skal se den i dag! :]

Aww for en søt katt :'3
og foresten...det som er bak katten din på bilde...er det noe sånn Totoro ting? :0
likner på mønstre som Totoro har på magen ^___^

Kristine Brandvold said...

sv: Åh, så gøy! Søt han er! :) Artig bilde btw ^_^

Catharina said...

Merethe: Haha, det var ikke meningen at det skulle være et søtt bilde da x) det ser mer stygt ut, haha. han er fin på innsiden, og rar på utsiden <3

Jaa, det er en stoor og suuupermyk totorobamse n_________n

Frklillemone said...

Morro bilde :))

Sv: Er mange som mener jeg må unnskylde det, så da gjør man det, på den ironiske måten i stede :)
Takk for kommentar på bloggen min! :)

Merethe Spirited away said...

LØØØP Å KJØØP! :'3 det er en sånn må ha film :D

Heahea xD har så lysst til å kose med en slik katt...de er så bunglete....krunglette....jaaa du vet sikkert hva jeg vil frem til :'D

Du er ikke alene om bablingen xD

awww :D var det jeg skjønnte! :D
Vill ha en slik D:
^__________^

katrine said...

så søt! :-)

Nathalie said...

Aww, naboen har syv spynx katter. de kommer desverre ikke nor man roper :(

Takk :) sleit med designet men nå synes jeg det ser greit ut

Danarki said...

Haha ♥ fine katten!

Nathalie said...

Hun bor i horten og har masse hunder ogsa :)

Merethe Spirited away said...

// jaa de pengene -_-''

Skulle gjort det :0
men mamma er alregisk D: så vi holder oss til Fisk :'D
Får kjøpe meg en Katte fisk! :'3

Merethe Spirited away said...

//...jo'o...men noen ganger kan de være litt søte...men den orginale kattefisken/Mallen kan vell bli...sånn ekstremt sor.. tror de på discovery channle kaldte de katte malle eller noe slikt ._. å de ble gigantisk og levde i store elver, men husker ikke hvor de elvene var xD

Merethe Spirited away said...

//tror nokk det var dær de sa de levde ja ._.
ja sannt det...jeg har en algespiser som heter Mulla xD han er alt for stor til å ha levd i en 60L akvarium ._.

dyrebutikken hær hadde en veeeldig stor slørhale sammen med mage små til sammenlikning o_o

Hvorfor må den fisken ha så fint navn når den er så....merkelig..rart formet og stygg x3

Merethe Spirited away said...

// ja'a :c jeg hadde en til som han...men den døde tidlig...så han er alene som sim art D: skal kjøpe en venn til han nå eg kommer hjem :3
med mindre han er meget usosial og liker å være alene x3

det er sannt ._.

Awww jaa :c stakars fikser :0 :c

Merethe Spirited away said...

// Takk takk :D

haha ja'a...da finner jeg for ut av om han liker seg alene eller ikke...kansje han liker å være den spessielle som ikke er andre av nedi dær :D

Ja det kan jeg jo gjøre :D

Moomin said...

Hahahaha!!! He is GORGEOUS! Auch a funnyface! :D ♥