Wednesday, August 10, 2011

Back home again

Hei igjen!

Nå er 10 dager på hytta over. Det kjennes heller ut som en evighet. Om alle dagene har vært like flotte kan diskuteres, men jeg har ihvertfall opplevd "hyttefølelsen" denne sommeren også.

Vi har bada ved Verdens Ende, spist kuleis ved Hvasser, sett Harry Potter i Tønsberg og kjørt båt til Sandøya. Dette samt blitt truet på livet, opplevd uvær på sjøen og fått en sterk kur mot urinveiinnfeksjon av en uforskammet lege.

Uansett hvor koselig eller tungt det der kan høres ut sitter jeg nå ihvertfall hjemme i min nyoppredde seng. Koser med en hel haug glade dyr (gjett om Baileys var gira) og gleder meg villt til å få et nytt familiemedlem. Jeg har hele kvelden foran meg på å gjøre akkurat hva jeg vil, og jeg tror jeg skeier ut litt med en Troika selv om det ikke er lørdag. Jeg begrunner det med at det er min og elsklings bursdag i dag. 3 år og 9 mnd.


Meningsmåleren er avsluttet og fokuset ligger på flere bilder av meg. Jeg tror jeg må ta en grundig sjekk på hvem i all verden det er som leser bloggen min. Paranoid som jeg er tror jeg at alle vil meg vondt til det motsatte er bevist, og jeg akter derfor ikke å legge ut bilder av meg selv i overflod før jeg føler meg konfortabel nok til det. Heller ikke hvis jeg føler at stemmene er kommet inn av troll som bare ønsker å si noe stygt når jeg først legger ut bilder. Jeg er ikke en særlig pen jente, og vil ikke ha kommentarer på mitt eget utseende, ihvertfall ikke i negativ valør.

Jeg ønsker alle en supergod kveld! Nå skal jeg gjøre klar til en hel haug nye innlegg i bloggen, og ha det gøy

11 comments :

Mia Regine said...

Tull og vas, du er dritpen!

Lene said...

Kjære du frøken, du kan si hva du vil, jeg synes i allefall at du er helt utrolig vakker!

Og gratulerer med kjærstebursdag :D

Christina said...

Tullball! Du har absolutt ingenting (!!) å skjemmes over! Fining<3

- MLi said...

your header is pretty awesome too:)

Nathalie said...

Jeg og synes du er så pen, skjønn og en ekte naturlig dame.

Jeg skjønner poenget ditt nor du sier att du er redd for att folk skal kjenne deg for fort igjenn. Det er masse crazy stalkere der ute og folk tror att man må være kjent for og bli stalket men det er ikke sant.
Nå skal ikke jeg la paranoia skylde ut i lange baner her men kjekt og være forsiktig med info osv :)

Jeg synes bilder av dyrene er veldig gøy. Om du får en jente katt må du være forsiktig med og ikke få babyer :)

Catharina said...

Naw, takk dere!

Catharina said...
This comment has been removed by the author.
Catharina said...

Nathalie: Jeg fikk ikke til å svare i din blogg; ønsker bare å si takk for forståelsen :')

Jentekatt er ikke noe problem da alle hankattene i huset er kastrert Hun skal være innekatt, så det går nok supert ^^

stylethief said...

Hytte er deilig! Elsker å slappe av på hyttetur! :) Du må jo ikke tenke sånn om deg selv. De bildene jeg har sett av deg ser du både selvsikker og vakker ut! :)

Annaal said...

Du er da nydelig! Ingenting å skjemmes over! Troika er kickass btw.

Catharina said...

Annaal: Naw, du også! Tusen takk! Takk igjen folks O: