Thursday, August 11, 2011

Alt fint samlet på ett sted ♥

Å få en helt ny kattebebis som er litt min på ekte. Dessuten en katt av den fineste rase jeg har vært borti. En katt som ikke kan sammenlignes med alle andre katter. Jeg har hørt at Emma skal være en djevel i forkledning, og jeg gleder meg til å temme beistet.

Fukt i luften. Greit, det er trist at sommeren forsvinner, men jeg ønsker heller å se det positive i det negative. Jeg elsker høsten. Lukten, regnet, stemningen. Kveldene blir noe helt annet, samme med morgnene. Du må alltid ta med paraply, bare i tilfelle. Dessuten er det sopp over alt, og jeg gleder meg til å ta soppbilder og komme hjem med en super fangst. Jeg må ikke glemme alle de gode tekoppene man setter ekstra stor pris på, og de gode varme klærne man kan ta på seg. Og nettene, hvor man klamrer seg sammen for å holde varmen.

Spaniatur i slutten av oktober. Det er ikke helt bestemt enda, men vi planlegger en tur for hele familien til Spania. Foreldrene til elskling har vært der flere ganger, og jeg håper virkelig det blir noe av, for da kan de vise oss rundt. Dessuten er det en perfekt tid på året til å pierce seg, og jeg ønsker å gjøre det der nede da det er halv pris av norsk pris. Dobbeltglede!



Rhinabelle skal bli mamma. Hun ble tidligere parret med den kinesiske nakenhunden Neo, og nå skal de ha bebiser sammen. Hun skal føde til og fra den 23. august. Jeg vet ikke hvor mange bebiser hun venter, men det er nok så mange som syv stykker!

Tusenfryd. I slutten av denne måneden har vi, til en bestemt dato, billetter til tusenfryd. Jeg håper det ikke er ved Rhinabelles fødedato, da det må avlyses, for Tusenfryd er av nostalgiske grunner veldig kos. Ikke at jeg gjør stort lengre, annet enn å svi i lommeboka, men det er fint.

Atle, Harald, Bård og John (Cleese)! Husker nå ikke hva showet heter, men dit skal ihvertfall jeg og elskling den 24. september. Gleder meg.

Bloggen. Den er faktisk fin, for den gjør meg glad. Jeg liker å "leke" i bloggen. For ikke å glemme; kommentarene. Jeg setter utrolig stor pris på at folk gir fra seg livstegn når de stikker innom. Det er koslig.

Neglene mine har bestemt seg for å bli sterke, så nå har de mulighet til å bli lange lange lange!

What makes you happy at the moment?

12 comments :

S said...

Jag älskar också hösten. Frosten, alla vattenpölar som plötsligt fryst över natten, alla fantastiska färger, den kyliga nattluften. Bästa bästa. pus!

H. said...

sv: tuusen takk, men om det er noen som er nydelig her så er det du! ♥ sånn helt serriøst, du har et utrolig pent utseende!!

Annaal said...

Høsten er fantastisk. Rett og slett. Tekoppene og kaffekoppene, ikke minst. Samt når sola skinner gjennom all disen som ligger over åsene og i dalene. Og de gode klærne. Ååhåå. Lange negler er også fint. En liten del av det jeg lever for faktisk.

Annaal said...

sv/ Ja, den siste GIFen er en killer, mener jeg også selv. Akkurat så disturbing så selv jeg kan like den. :)

Men ja, lange negler er konge. Jeg har selv ganske sterke negler og er avhengig av å ha på neglelakk. Har ikke tall på hvor mange flasker med neglelakk jeg har stående... :)

S said...

Catharina said...

S: Jaa, enig! Høsten i seg selv er en eviglang liste med fine ting <3

Catharina said...

H: Naw, nå er du altfor søt!

Catharina said...

Annaal: ouu, jeg glemte kaffekoppene, og tåka! Og de fine soloppgangene!

Merete Hegna Photographer said...

// Nei, nei. Jeg skjønner hva du mener, men jeg har ikke bedt folk om å tvinge folk til å trykke på linken min.

Tusen takk. :)

P'tush said...

I actually do have a Tumblr account, if you'd be interested, it's http://strangelydecoded.tumblr.com :)

Christina said...

Etsy er elsk!

Ja, den skulle det. Jeg er veldig glad i høsten også, men jeg kunne gjerne vært foruten alle månedene med snø.. :/

God helg, søting! :))

said...

Thank you, now I've got one :3