Thursday, July 14, 2011

Yay, new in ♥

Ok, dere ser sikkert ikke noen forskjell, men jeg har nå byttet piercingsmykke. Jeg fikk tre forskjellige labret-piercinger i posten i dag. To med forskjellige kuler, mindre enn den jeg i utgangspunktet hadde, og en med sten som var en størrelse mellom de to andre. Jeg endte foreløbig med den største av de nye kulene. Den med sten ble litt too much. Jeg bestilte også en besynderlig navlepiercing som jeg personlig ikke likte da jeg fikk prøvd den. Jeg ønsker å gi den bort, kanskje hvis noen her er interesserte? Jeg laster opp et bilde av den senere.


Nå skal jeg se en film. Aner ikke hvilken, og vil ikke vite det heller (jepp, elskling velger film). Hundene har lagt seg og den eneste som gjenstår rutinekjøret er hesten Aswan som skal få mat. Han er vandt med sene middager og har dessuten tilgang på mat 24/7.

God natt, da.