Saturday, July 23, 2011

What I spendt my night doing:

Jeg elsker den! Den er helt lydløs! Døgnrytmen min er helt fucka, men det er vel slik sommerferie skal være.

Jeg gleder meg til å sette meg ned på den igjen i morgen (håper jeg ikke blir støl). Jeg har vært ute av en god treningsrutine i 2 og en halv uke nå, det merkes jo alltids i begynnelsen. Jeg håper sykkelen lett tilgjengelig vil gi meg lyst og mulighet til å trene oftere og mer variert. Jeg så etter joggesko i dag også, men fant ingenting. Jeg er ikke så glad i å jogge, enten må jeg stå opp drittilig før solen for å trene eller så må jeg gjøre det når den er gått ned - jeg orker ikke jogge i solstek. Døgnrytmen min er bare i form for en stillestående sykkel (yay, glad)og styrketrening.


God eftermiddag, forresten.

0 comments :