Friday, July 15, 2011

This pleases me


Tross i at jeg hadde satt alarmen til å ringe både 8, 8.30 og 9 våknet jeg ikke før for en time siden - kl 11. Jeg har plassert baken min i godstolen i stua og betrakter regnet utenfor. Jeg har i grunn ikke annet i tankene enn hva jeg burde gjøre, hva jeg gjør og hva jeg må gjøre. Har dessuten tredd på meg de ekstra øynene i dag. Uvandt å se hvor godt man faktisk skal kunne se. Ou, og jeg prøver å finne ut av hvilket element i bloggen det er som avler og bringer frem djevelkunster i form av pop-up vinduer.

Noen spurte tidligere på Formspring om jeg kunne filme Baileys, og jeg anser det for å være dagens utfordring. Om jeg får redigert videoen og lastet den opp derimot, er et annet spørsmål.

I natt hadde jeg en fyldig drøm jeg for øvrig ikke husker en skit fra. Too bad, jeg som stod klar med drømmeboka før jeg i visshet hadde våknet. Det minner meg på, hvor blir det egentlig av Rino?

Off to do some cleaning-work.

0 comments :