Monday, July 18, 2011

Å ta seg sammen - Challange

I dag påbegynner jeg et nytt prosjekt. En liten del i noe jeg håper blir stort og kanskje en del av at jeg forandrer livsstilen min en gang i nermeste fremtid.

I dag skal jeg kun spise frukt og grønnsaker. Det skal jeg gjøre i 30 dager som en mental utfordring, og like mye en detox for kroppen. 18. juli - 16.august. Etter utfordringen starter jeg på en ny en. Bli gjerne med om du har motiv og mulighet. I den annledning annbefaler jeg på det sterkeste et oppskåret gult eple med kanel og bittelitt søtning, inn i ovn eller mikro og du får noe som kan minne om det du finner inni en eplepai. Nom, nom.

Men vel, jeg skal ikke bare ta meg sammen innen matveiene. Jeg skal disponere litt tid i dag til å lese blogger og legge igjen spor etter at jeg har vært der. Jeg har vært så dårlig på det i det siste og jeg har dårlig samvittighet, faktisk.

(insert picture of cheezy cartoon-veggies who present veggiefood)

1 comments :

Katrine said...

Jeg vil være med! Sånn delvis i hvertfall. Spise bare frukt og grønt når jeg har muligheten, skal jo ut og reise igjen i morgen (gah timing altså!), men etter det går det jo ^^