Tuesday, July 19, 2011

sometimes you just sleep

I dag var jeg i utgangspunktet våken kl 10. Jeg vet det ikke høres tidlig ut, men jeg var våken til minst kl 03 i natt. Elskling våknet ikke kl 10, og avtalen jeg hadde med Maria om å dra på postkontoret og legesenteret så ikke ut til å bli noe av så jeg sovnet igjen. Klokken var 1300(!) da Maria ropte og spurte om jeg var klar til å dra. Det var kanskje på tide å stå opp da uansett.


Vi har huset for oss selv igjen. Moren og stefaren til elskling kom hjem fra spania i går, men dro for noen timer siden til Tjøme og skal bli der til i morgen. Jeg elsker å ha huset for oss selv, dog jeg må innrømme at jeg har savnet dem, og det skal bli godt å slippe alt stresset med hundene. Det er greit å være avløser, men å ha full kontroll hele tiden er tungt med 6 hunder, 3 katter og en hest.

Jeg har kjøpt meg en bluse i dag, og sandalene mine fra Nelly er endelig kommet og begge i riktig størrelse(!) finally. Altså, jeg har faktisk ikke noe imot at de sender feil sålenge jeg får en smålig erstattningssum for bryet, dette med unntak av at jeg faktisk skulle hatt sandalene i forrige uke da vi var i Sverige. Anywho, jeg håper de får inn flere sko snart, for jeg finner ikke størrelsen min i noen av de skoene jeg vil ha. I'll propably show off the blouse and the sandals later.

4 comments :

Mia Regine said...

Liker de nye designdetaljene her inne :)

Catharina said...

:3 takk!

S said...

Svar på tal:
Ja, det är lite tidskrävande.. Men det är ju helt klart värt det när allting är sorterat och fint. Har tänkt framkalla och göra fotoböcker av alla år, kan ju vara skönt att ha om en hårddisk skulle gå sönder. Fina skor, förresten.

Maddis said...

Snygga skor!