Sunday, July 17, 2011

Saturday - 16.7


Law Abiding Citizen klarte faktisk å skuffe meg. Den bygde opp til en utrolig kreativ og nytenkende historie - også valgte de visst å ende den lik en hvilken som helst annen film. Anslaget fikk meg ihvertfall engasjert og ikke minst kvalm - en god ting. Likevel føler jeg liksom at filmen mangler noe, når det siste jeg tenker over er at jeg skulle ønske jeg så mer av Roger Bart enn det jeg fikk se i filmen, føler jeg det sier litt om hvor skuffet jeg ble over plottet. Diskuter den gjerne med meg, jeg ønsker bare ikke å avsløre noe. Og er du klok, så bryr du deg ikke noe om hva jeg skriver før du ser filmen.

Dagen i dag har vært like givende som gårsdagen - eller like lite innholdsrik om du vil se det fra den vinkelen. Jeg har ikke engang tatt oppvasken enda, og jeg skulle liksom få tid til enda en film før jeg la meg? Det blir nok bare lesing på meg. Nå er det knappe 100 sider igjen av "Døde Menn Går i Land" og jo ferre sider det er jo tregere leser jeg. Thats the rules of Catharina. Kan'ke no for're. Blir det spennende så ønsker jeg ikke at det skal ende. Jeg tar flere pauser, leser ting om igjen og bruker i gjennomsnitt, minst, en hel evighet.

Sandalene mine har ankommet postkontoret, men det er for langt unna til en gåtur, og da ingen er hjemme enda får jeg bare ta på tålmodighetstrøya. Jeg vurderer å bestille fra ELF igjen. Tre søte leppestifter jeg har ønsket meg er kommet på lager. Dog, saken må vurderes da jeg egentlig ikke har lepper egnet for maling, og jeg må revurdere grunnlaget for å dra inn nytt når jeg allerede har.

Assassins Creed Revelations traileren blir sett flittig for tiden. Jeg tror jeg har forelsket meg i animasjonene i den - om det går an.

Oh, og jeg har diskutert med en primitiv ape på msn i dag. Slikt skjer når jeg tilbringer tid på msn med gamle slettede kontakter. Kinda why I stopped. Anywho, legg meg gjerne til på msn, jeg vil påstå at jeg er ganske alright - bare si ifra (eventuelt her), så jeg ikke avslår. (catta91hs@hotmail.com)

4 comments :

Ellone said...

Are those mint flavoured? Love them!!! <3

Nathalie said...

Jeg har så mange leppestifter selv om jeg ikke trenger dem :P Jeg synes det er noe man burde unne seg :)

Katrine said...

Å! Det er en sånn stillesjokolade. After Eight? Den har alltid fortonet seg som stille inne i hodet mitt, elsker det :D

Lene said...

After eight, nam! Law Abiding Citizen hadde en meget skuffende slutt. De bygde den opp på en god måte, så bare plutselig er han en sånn agentsak å vips ender den som den ender :(