Thursday, July 21, 2011

recently watched


Yes Man har jeg jo sett flere ganger, da, men med unntak av den var det første gang jeg så de andre. Jeg hadde ingen forventninger til noen av dem (heldigvis), men likevel klarte The Fighter å skuffe. Jeg håper jeg kanskje får en bedre opplevelse av den neste gang jeg ser den. Jeg er veldig glad i Mark Wahlberg, og for en gangs skyld hadde ikke Christian Bale noen grunn til å lage en kul, mørk stemme (som jeg finner urealistisk og teit i f.eks i The Dark Knight og The Terminator.

Jeg vurderte å gi dem alle terningkast, men jeg er imot det å spre forventninger rundt, og jeg vil ikke ødelegge for de få som titter innom her. Omtenksom? Oh, yes.

1 comments :

P'tush said...

I really like "Law Abiding Citizen", went to see it last year with my boyfriend on Valentine's day, haha :D