Sunday, July 31, 2011

Pakkefeber

Nå er jeg midt oppi pakkehelvete. Blerh. Det småregner ute og torden høres vagt langt unna. Huset ryddes óg shines - for det er så døvt å komme hjem til skittent og rotete hus.

Jeg har pakket det jeg føler er nødvendig, og selv pc'n skal få sin plass i kofferten. Jeg gleder meg virkelig til å reise mitt fjerde år på hytta på Tjøme, og mer gleder jeg meg til å få kattungen, Emma, når vi kommer hjem igjen.

Håper alle her har en fin slutt på ferien. Nå har min begynt.

Wiola og Tallulah sier hei.

10 comments :

stylethief said...

SV: Jo, jeg kommer til å kjøpe en sånn katt en gang. Har to persere nå og tre er litt for mye for meg. Dessuten er ikke min sambo noen stor fan av disse hårløse dyra. Personlig elsker jeg de!

Lene said...

Er alltid best å kunne komme hjem til ett rent hjem! Er så stress å komme inn døren til ett hav av klær og gudene vet hva på gulvet x)

sv: Jeg misunner deg så mange finefine dyr så utrolig mye! Driver å ser på noen oppdrettere nå for fine hunder, men er så redd for at vi ikke skal få nok plass å gudene vet hvor mye rart man er redd for rundt sånne ting x)

adina said...

Søte hunder! ;-)

Ida S. said...

SV; Tusen takk! n__n
Og forresten, fellow Italiensk Mynde eier? 8'D

Lene said...

sv: Vi ser litt på noen Border Collier i Stryn atm, oppdretterne skal ha ett nytt kull til vinteren, så vi håper på å få komme på besøk å se hvordan de har det der ;) Kjæresten har hatt slike hunder før og er så svake for den typen at det blir nok noe i den gata på oss i første omgang ;) Men takk for tilbudet :D

Ida S. said...

Aww, trist. D':
Hadde en italiener som døde av kreft selv. Men begynte å lure, haha. Den her så jo ganske så frisk ut. x')

Ingeling said...

God tur!:-)

Mia Regine said...

SV: Har hatt det ubeskrivelig fint! Mer kommer - stay tuned ;)

Kunne gjerne tenkt meg mer ferie.. Jobb i morgen. God tur, og ser frem til bilder ;)

[lisabjernhagen] said...

åh vad söt :D

sv: ja eller hur! den verkar trivas riktigt bra hos oss när vi ger den mat nu <3

H. said...

sv: Tusen takk så masse! :D Hihi, aner egentlig ikke hvordan jeg gjorde det.. x3 meg og leking med koder altså <3

åååh, så kos da! Er alltid gøy å få vite hvem som følger bloggen :D adda deg nettopp på bloglovin selv, elsket bloggen din!! <3