Sunday, July 17, 2011

oh, hi thar, mornin'


Well. Det er ikke morgen lenger, men det er først nå jeg setter meg ned og slapper av. Alt tenkelig av husrengjøring er gjort xept å klippe plenen. Det regner.

Ut over det jeg allerede har utretter har jeg planer om å lage taco til middag, se en film eller to (erm, det blir som vanlig bare én, men hvem kan si at jeg gjør feil i å håpe på to?).

Jeg har enda ikke fått filmet Baileys, han ligger og sover så mye for tiden, han gjør ikke mye sprell, og ikke nok sprell til at jeg rekker å ta fram kameraet. Han var flink istad, han hadde sneket seg ut, jeg stod i døråpningen og skrek "kom her" til ham, og uansett hvor fryktinngytende stemmen min må ha hørtes ut, og uansett hvor mye plass jeg tok i døren så kom han faktisk. Han trenger et bad, kanskje jeg skal filme det? Han sa ja, så i guess thats it.

2 comments :

Nathalie said...

Det er bare en av de standar bildene på blogger design greia :)

Ryddedag ødelegger humøret mitt, nesten :) Pluss att det regner som fy her i dag :(

Mia Regine said...

Fantastisk bilde, han er så kul! :D