Sunday, July 31, 2011

Nyhet revealed: Emma

Nå klarer jeg ikke mer. Jeg sprekker! Tidligere i år nevnte jeg at vi skulle ringe på ei Sphynx kattunge ved navn Emma. Hun skulle være leveringsklar i august. Guess what? Vi har nettopp avtalt at hun blir vår! Jeg kunne ikke vært mer glad. Jeg blir 50% deleier av henne, og for første gang kan jeg faktisk si at ett av dyrene er mitt! Jeg er så utrolig glad. Kan knapt vente! Vi skal hente henne når vi kommer hjem fra hytta.

Gud, er hun ikke skjønn?! Hun ser ut til å ha mer pels enn Baileys (værhår osv)


Jeg føler meg helt hysterisk, haha. Jeg vedder på at noen av dere som eier av få dyr, typ 1-2 ikke kan skjønne hvordan vi kan være like glad i alle dyrene når vi har så mange. Jeg kan bare avbekrefte misstankene om at noen får mindre omsorg enn andre, her er alle i fokus hele tiden ♥ Ååååh, jeg er glad!

11 comments :

Katrine said...

O.M.G!!! Herregud! Jeg vil også bo med en så nydelig! Synd mamma ikke vil høre om det engang xP

Victoria Scarlet said...

n'awww! love this cat! :D

stylethief said...

Så fin! Ser ut som om hun har litt hår ja. Litt på ørene hvertfall. Jeg vil også ha en sånn!

Mia Regine said...

Så ufattelig nydelig!! <3<3

Danarki said...

Woooo! Gratulerer :D

Lene said...

WOW så skjønn!!! Damn som jeg misunner dere alle de vakre fine dyrene deres!

Sophia said...

beautiful! hope to see more of Emma

Milla said...

åh, heldige du, for ein übersøt katt!

/ oj, tusen tusen takk, nå blei eg sykt glad her eg sitte :)

Nathalie said...

Nydelig hun var ^^ Elsker katt unger.

Jeg har hatt femten kaniner på en gang og 32 deguser på en gang og det var litt vansklig og gi alle oppmerksomhet men jeg klarte det da mesteparten av tiden og elsket alle.

Catharina said...

:D!!!!

Marthe said...

"Jeg føler meg helt hysterisk, haha. Jeg vedder på at noen av dere som eier av få dyr, typ 1-2 ikke kan skjønne hvordan vi kan være like glad i alle dyrene når vi har så mange. Jeg kan bare avbekrefte misstankene om at noen får mindre omsorg enn andre, her er alle i fokus hele tiden ♥ Ååååh, jeg er så glad!"

Word. Selv om jeg skal innrømme at det ble vanskelig med alle marsvina. Man blir like glad i dem allikevel!

Jeg har ikke fulgt med på bloggen din (eller noen andres, for den saks skyld) på lenge, så dette har jeg ikke fått med meg. Gratulerer så mye med ny kattunge! Superdupermisunnelig! Hun er helt nydelig *___*