Tuesday, July 5, 2011

nightly update

På lørdag var jeg på Buckleys og snakket med to av brødrene i bandet Anathema. På søndag var jeg på harrytur til Sverige. I dag har Qiara vært hos veterinæren grunnet hundeangrep og jeg har endelig fått farget håret.

Taken er nettopp sett, og Hostel skal ses om igjen. I morgen skal mye ordnes før jeg takker nei (i fortvilelse) til en fest på onsdag, for da tar jeg og elskling turen til Bestemor Grete i Karlstad(?), hvor vi i egen leilighet (ved siden av bestemors leilighet) skal tilbringe en snau uke før vi forhåpentligvis kommer hjem til tomt hus stappfullt av annsvar. En toukers ferie, vil jeg kalle det.

Etter det besøker jeg foreldrene mine og får sykkelen min brakt opp hit. Deretter er jeg sikkert keen på en ny harrytur, og elskling blir forhåpentligvis med denne gangen. Midt opp i alt dette bør jeg søke på minst et dusin jobber før bilen på magisk vis fører meg/oss til sørlandet på Tjøme. Innen den tid skal jeg ha skaffet meg et utvalgt par med sko fra Nelly, filmet Baileys, byttet piercingsmykke i leppa, mottatt 6 blu-ray filmer, og spist masse is og kirsebær.

Baileys says hi. Long time no see.

1 comments :

Katrine said...

Kirsebær :3~

God tur og nyt ferien :)