Thursday, July 28, 2011

new blouses

Dette er blusene jeg har kjøpt nå nylig. Annbefaler virkelig folk å løpe å kjøpe. Du finner den på Cubus på salg. Enten 50% eller 50,-. Jeg kjøpte først den lyse, men ettr den fantastiske "bluse-opplevelsen" måtte jeg kjøpe den i sort også. Den er silkemyk!


I dag har jeg spist vannmelon til frokost. Veldig sen frokost, skal vi se, klokken er allerede blitt 1400. Dagen går så fort. Her sitter jeg å svetter under den gloheite laptopen som sikkert gjør meg steril. Dette mens jeg ufrivillig lukter ertesuppe i det fjerne (som får meg til å tenke på begynelsen av The Rescuers, hvor Bernard og Bianca sitter på restaurant i/på en lysekrone. Gresshopper løper rundt og samler matrester fra restauranten under; deriblant en ert.) Jeg har lest litt i Moby Dick, men det er så lenge siden mamma sist så meg at hun ikke klarer å lukke munnen selv når hun ser jeg er opptatt. Søt, sant?

Jeg håper jeg orker en sykkeltur til i kveld, for det blir siste turen jeg kan sykle her i hjemstedet før jeg tar med meg sykkelen. Da har elskling lovet at vi skal sykle sammen før vi drar til hytta på lørdag-søndag. Når jeg tenker meg om, jeg er helt oppspist av mygg. Å oppholde seg utendørs her er dødsfarlig. Du blir frivillig utsatt for "blodgivning". Den sykkelturen må planlegges nøye.

Har du det fint?

3 comments :

Lene said...

Ohh, pretty! :D Deilig med slike late dager! Selv har jeg en liten frykt for sykler, men gleder meg til å komme over den! Plan well ;)

Ellone said...

I love these :) They look perfect for summer <3

Christina said...

Me like!