Thursday, July 14, 2011

My baby

Frokosten består av appelsinjuice med isbiter og en hund på fanget. Baileys er badet ofte i det siste og like ofte blir han skitten igjen. Aliia, gamla, fikk sove på vårt soverom i natt. Rhinabelles mage er blitt større og Qiara labber rundt med skjerm og emosokk. Sverige virker allerede som et fjernt minne.

I dag skal jeg og elskling sette oss ned å idémyldre for å se om vi kommer opp med et brukbart nytt manus til neste år. Dessuten skal jeg "shine" huset og lese ivrig videre i André Bjerkes "Døde Menn Går i Land". Jeg liker den allerede mye bedre enn "De Dødes Tjern". Dette i tillegg til musikk i anlegget, og etter hvert en film eller forhåpentligvis to. Og masse tid tilbringt i hagen med dyrene.


Hva gjør du for tiden?

1 comments :

Lene said...

Med så mange dyr virker det virkelig som om dere har nok å henge med på :)
Jeg har fortsatt lyst til å se den forrige, jeg! :D
Andre Bjerke skriver utrolig bra, spørst om jeg ikke får lest oppigjen noen av bøkene hans nå når jeg endelig har litt tid til overs :)