Wednesday, July 27, 2011

Meanwhile somewhere else

I morges kom pappa og hentet meg. I dag har jeg spist vannmelon, spilt Deer Hunter og Zoo Tycoon, blitt spist opp av mygg, gjennopptatt lesingen av Moby Dick og for kort tid siden kom jeg inn døra etter en to timers lang sykkeltur med lillebror. Jeg skulle tatt med kamera da Lillestrøm så nydelig ut i mørket fra den høyden jeg befant meg i. Jeg sykler samme runde igjen i morgen for å ta bilder. Endelig skal jeg få sykkelen min brakt hjem. Da kan jeg sykle hver dag! (så sant jeg ikke får blemmer i rumpa).

Jeg vet ingen bryr seg om spill, men jeg skal ta dere med i zoo'en min en gang i nærmeste fremtid. Yay for at pc'n min takler gamle spill!

Nå skal jeg og min søster gjenskrive en historie vi skrev da vi var små. Det er en parodi på Tornerose, kalt noe så intelligent som "Kløverstygg". Jeg vet ikke om jeg noengang skal dele noe mer enn noen utdrag av den da den er veldig barnslig (poengterer: nostalgi er selvfølgelig med i bildet). Men vel, denne bloggen handler jo ikke om å dele men å arkivere.

Jeg vil også poengtere at ei jente kalt Sophia virkelig gjorde dagen min i dag. Jeg velger å ikke linke da jeg forstod det som at hun ønsket å være anonym.

2 comments :

Nathalie said...

Kjæresten min spiller masse deer hunter for tiden :P Virker artig.

Lager du giffen i PS eller en på nettet?

Mia Regine said...

Oh, kom på at jeg har en ulest Moby Dick-bok hjemme i Oslo! Den må jeg få lest når jeg er ferdig med bøkene jeg holder på med nå :-p