Sunday, July 31, 2011

Juli

Mat: Frukt! Selv om de 14/30 dagene med kunn frukt og grønnsaker ikke er helt gjennomført har det vært frukt som har vært det beste supplementet.
Drikke: White Russian (oops, neida, er ikke alkis)
Tv-Program: -
Favorittinnkjøp: Sandaler 
Gjøremål: Å reise til Gullspång i Sverige og besøke bestemor Grete.
Dag: 22.07.2011
Opptur: Fått avklart at nakenkatten Emma blir vår!
Nedtur: Qiara endte opp i hundeslagsmål
Klesplagg: Tøysko (endelig)
Ønske: Sommersko med trehel
Annet: Reiser på hytta den 31. juli og blir der i 8-10 dager.
Blogg: Tittelen "Jeg-er-kompis-med-en-ape" falt meg så appelerende at jeg måtte finne ut mer. Liker bloggen hennes godt allerede.
Konklusjon: Nå er det på tide med ordentlig slankings

4 comments :

H. said...

sv: hihi, takker så masse, elsker den selv ♥
Star Wars ♥♥
Btw, så har du bursdag en dag før meg x3 randomness ftw! Elsker bloggen din!

Mia Regine said...

SV: Det har jeg absolutt gjort! Mer bilder kommer ;) Er umulig å legge fra seg kamera på et sted som dette.

Danarki said...

Jeg får så lyst på hund igjen av sånne giffer.. it is so damned cute.

Danarki said...

// Jeg er allergisk, så jeg kan ikke. Da må jeg punge ut mange, mange tusen kroner for å få en jeg ~kanskje~ kan ha