Saturday, July 30, 2011

Jeg prøvde ihvertfall

Tidligere ba noen meg om å lage en video om hvordan jeg sminker meg. Typ hverdagssminke og øyenbryn. Dette er utfallet av dagens misslykkede prosjekt. De/den personen(e) som ønsket å høre hvordan jeg snakker får likevel oppfylt ønsket sitt. Denne videoen ble helt dratt da jeg lagret den, på sminkevideoen skal jeg få til bedre kvalitet og riktig utsnitt, promise.


Hvis jeg faktisk lager en sminkevideo: Nøyaktig hva skal jeg ha med? Hva er interessant å lære noe om?

3 comments :

Katrine said...

aww, stakars :( Du kunne jo ha lastet opp uten lyd og så lagt til musikk :D Også heller laste opp en ny en senere :3

Lene said...

Du er skjønn, du! Pluss at du har fin stemme^

Catharina said...

Katrine: haha, jeg sitter jo å snakker til en vegg om jeg legger på musikk :3 det hadde sett superteit ut.