Wednesday, July 20, 2011

Ice coffee

- Not the best choice of nightmeal.

8 comments :

Christina said...

SV: Liker det veldig godt selv også!
Iskaffe er jo så godt! Btw, har akkurat like glass som på bildet. ;)

Lene said...

Jeg er kanskje 20, men kaffe klarer jeg fortsatt ikke i noe format x)

sv: Takk :D Wicked! Jeg hadde ideen om fuglene i nesten fem år nå tror jeg, så fant jeg de som var perfekte for meg i Kaizers siste platecover ;) Har du planer om å ta i nermeste fremtid eller? :)

Lene said...

sv: Ja, jeg venta til jeg var helt sikker selv, om det er noe man ikke vil angre på er vel tatovering ganske høyt oppe på lista :P Fikk bare litt noia tho av at ei jente jeg kjente gikk og spontantatoverte fugler på høyre skuldra, rett etter at jeg hadde begynt å dele planene mine med folk :P
Om du føler for å legge ut noe av det du har tegnet en dag er det ikke meg imot ;)

Maddis said...

Mmmmmmmm!
But worth it? :D

katrine said...

åh, nam! <3

Ellone said...

Maybe not the best choice for nightmeal, but the best one for summer!! <3

P'tush said...

Not the best choice, but looks delicious! *___*

Mia Regine said...

SV: Synd de ikke hadde din størrelse :-S Kan nesten ikke fatte at de koster så lite, men .. eBay er eBay <3 Du får sende dem en mail og høre om de kan få tak i skoene i din størrelse, kanskje det går :)