Thursday, July 14, 2011

I dag

Har jeg klippet plenen? Nei. Har jeg idémyldret med Rino? Nei. Har jeg sett to filmer? Nei. Har jeg fått nye piercinger? Ja. Har jeg vasket klær? Ja. Tar jeg livet med ro? Uten tvil.

Dessuten har jeg allverdens tid til å bli ferdig med alt jeg har å gjøre innen dagen er omme. Og blir jeg ikke ferdig, så gjør det ingenting. Jeg elsker den friheten.


Fra venstre: Ariel, Qiara, Rhinabelle (bak), Wiola (foran), Aliia og Tallulah. Her demonstreres både Tallulahs dramatisk bøyde ben (etter bruddet) og Kantarell-emo-Qiara. Rhinabelles stadig voksende mage synes ikke så godt, men størrelseforskjellene på dem alle er endelig mulig å få grep på.

Now, finally you can se their size-differences!

1 comments :

Lene said...

Så utrolig skjønne de er! Jeg begynder å få unormalt behov for å ha en ny liten venn igjen!