Tuesday, July 12, 2011

Home Sweet Home

Jeg er endelig hjemme fra Sverie. Ikke missforstå, Det var ordentlig hyggelig i Sverige med elsklings bestemor, Bestemor Grete, men det er nå alltids deilig å komme hjem. Særlig om man har en så stor gjeng med pelsdotter (og dotter uten pels) å komme hjem til og å savne når man er bortreist.

Akkurat nå sitter jeg i den enorme, myke nye sengen vår. Jeg fryder meg over en pakke fra nelly, og enda mer over en pakke fra platekompaniet! Dessuten håper inderlig at sandalene mine (som nelly klarte å sende to forskjellige størrelser av(!)) snart annkommer! Og de nye piercingsmykkene mine fra crazy-factory, selvfølgelig. Gått amokk much? Say no more.

I natt drar husets overhoder, Maria og Terje til Spania, og jeg og elskling får huset helt for seg selv. Jeg skal bruke tiden på å slappe av enda mer (yay), ta meg ekstra av nakenkatten Baileys som ikke har fått mye kos i det siste (og alle de andre dyrene ofc), blogge om Sverige, tegne diverse, og ikke minst; gå på do uten dodør! Yep, døra er malt og ikke montert opp igjen.

Jeg skal blogge rundt alle de dokumenterende bildene jeg har/Rino har tatt i Sverige, men som en liten oppsummering: Vi var i en by som heter Gullspång, like ved Väneren (Sveriges største innsjø). Gullspång ligger mellom Mariestad og Kristinehavn. Det er en tretimers tur fra Charlottenberg til Gullspång. Et ideelt lite nabolag med en gammel nedlagt, rusten(!) fabrik vi (les: Rino) var tøffe nok til å bryte oss inn i. Uuu, rampestreker much?

For mye tekst, eller hva? Nå skal jeg se True Grit bonusmateriale (yay, den kom i posten en dag vi var i Sverige) og slappe av med en nyvaska Baileys og en røytende Burre på hver side av meg.
 

3 comments :

Nathalie said...

Har nettopp fått sandaler fra nelly jeg og :D

Stig said...

takk ^^

Ja de sandalene er ikke så veldig simple men de er ganske enkle og gå i :) Har letet i evigheter etter noen sånne :)

Lene said...

Virker som om det er kos, sånn bortsett fra mangel på dodører, that is. Have fun, både med kattekos og annet :D