Saturday, July 30, 2011

Faretheewell; remember me

Meh, nå er det ikke mange timene før vi reiser til hytta. Vi reiser senest kl 1900 i morgen. Før den tid skal hele rommet ryddes og filmer, playstation og klær skal pakkes. På hytta er det ikke internet, og jeg vil derfor ikke være tilgjengelig eller oppdatere i løpet av 8-10 dager. Alle hundene blir med oss, men kattene blir hjemme. Baileys blant annet skal være helt innelåst og ha null kontakt med omverdenen i løpet av disse dagene (naboen skal komme å se til ham innimellom). Jeg har så vondt på hans vegne. Han som er så sosial. Avgjørelsen er gjort slik at de to andre kattene skal kunne bruke katteluka (som kjent kan ikke Baileys gå ut).

Jeg skal ta så mange bilder jeg kan når jeg er bortreist. Jeg skal maksimalt slappe av og jeg skal savne kattene x tusen. Dessuten skal jeg glede meg noe vanvittig til vi kommer hjem, for da skal vi hente noe spesielt. Er det noen som leste om nyheten jeg enda ikke har delt? Åååh, jeg eksploderer snart. Noen vise nysgjerrighet før jeg blogger om det. Noen!

5 comments :

Anonymous said...

Jeeg vet hva nyheten er :]

Ine Desiré said...

viser nysgjerrighet!!

Ellone said...

I love your t-shirt!! Cute ^^

Nathalie said...

Hva er nyheten ? ???

Alexx said...

Aah, beautiful!! :) ♥