Thursday, July 21, 2011

Cadaver

Okay, jeg tenkte kanskje noen syntes jeg var ekkel da jeg publiserte et måkekadaver i fjor sommer samt en annen død fugl. I år har jeg publisert bilde av at jeg har tatt på en spissmus og tillatt risikoen ved å ha den i veska (typ, bæsj og tiss). I forrige uke unngikk jeg å meddele at jeg fant en gulpebolle (Noen fugler , særlig ugler, gulper opp det de ikke kan fordøye, frøskall og benrester samt en masse småstein). Nysgjerrig som jeg er tenkte jeg at jeg skulle se om jeg fant noen kule skjellettbiter i den, og vel - selvfølgelig brukte jeg hendene.

Denne gangen er det katten Sara som har vært på ferde. Hva? ja, selvfølgelig tok jeg på den og flytta den for kameraets beste.

2 comments :

[lisabjernhagen] said...

sv: Jag tänker väl bara nyttigheten egentligen. Självklart är det ju dåligt om det är lika mycket kalorier i mörk choklad, men i helheten är den ju trots allt nyttigare! Många rekommenderar ju mörk choklad framför ljus, och är t.o.m nyttigt i rätt mängd :)

tackar!

Arum.blogg.no/ said...

Nom.