Monday, July 18, 2011

7 comments :

Katrine said...

Fikk litt frysninger av spindelvevet, men edderkopper er fin! :D

Christina said...

SV: Ja, det kameraet er utrolig bra. :) Ganske high-tech!

[lisabjernhagen] said...

sv: thanks a lot! :)

Katrine said...

Jeg har forresten lagt deg til på msn, men vet ikke om det gikk, siden min monger fordi det egentlig ikke er sånn msn fordi jeg ikke fant msn til linux som jeg likte... <.< Det hadde vært fint om du la til meg :) Med den mailen jeg bruker her, når jeg kommenterer.

//Selv blir jeg ofte revet mellom det å synes synd i noen og det å være sint på dem, for så å ignorere det hele for det er befriende, og så ser jeg at jeg ikke er noe bedre selv, ofte.

Ouh! Liker forresten fonten du bruker nå, og det du har gjort i sidemenyen ^^

SinaTolliq said...

GREAT PICTURES ! :)

www.shadyabsence.blogspot.com

Nathalie said...

Man trenger ikke og ha en grunn for og kjøpe seg ett bra kamera, om det er i din interesse og du vill bli bedre så såklart du fortjener det da :)
Jeg har ikke gått noe skole men bestemte meg bare for att nu skal jeg lære meg mer.
De flinkeste fotografene er jo som oftest ikke utdannet heller :)
Fotoskoler lærer du jo hva du gjør feil og ikke, jeg mener ikke att det finnes noe "riktig og feil" :)

Photographer Ms Freezing North said...

veldig fine bilder, men edderkopper er æsj :p her om dagen var det en JÆVLIG SVÆR en i studio, i taket, der jeg har gått under og ant fred og ingen fare. grøss