Wednesday, July 27, 2011

As I promised

Jeg er hjemme fra sykkelturen min. Jeg dro ut litt tidligere i kveld, og syklet heller ikke så lenge som jeg gjorde i går. Bildene er under, som lovet - men det var ikke blitt mørkt nok så det så ikke like bra ut som i går.

I dag spiste jeg rørte jordbær og is til frokost. Jeg har spilt Zoo Tycoon, nå (med dårlig lite respekt) titter jeg i ny og ne bort på filmen The Young Jane Austen som går på NRK1. Da jeg syklet klarte jeg for første gang helt siden fredag å totalt glemme terrorhandlingene som har rystet Norge siden den 22.07. Jeg prøver å ikke la det feste seg for mye.

I går la jeg meg farlig sent, og stod med ydmyk mine opp kl 1300. Jeg ønsker ikke å være et B-menneske, og fra nå av skal jeg gjøre alt jeg kan for å bli et A-menneske!


Nå som denne avkryssningsundersøkelsen straks er over setter jeg igang en ny en. Jeg aner ikke hvem dere er og hva dere vil. En slik undersøkelse kan derfor gjøre det lettere for meg å velge hva jeg skal blogge om da det er mye å ta i. (Dette emnet skal jeg ta opp igjen senere slik at jeg kan bli kjent med de av dere jeg ikke enda har fått gleden av å "personlig" hilse på)

2 comments :

Christina said...

Bra du har klart å holde det grusomme som har skjedd på avstand.

Jeg synes du blogger veldig bra, så vet du det <3:)

Madeleine said...

Næhæi! He's mine you biatch! :D