Sunday, July 3, 2011

Anathema

(Beklager lite blogging, laptopen min er død, og å blogge fra en annen pc er lite interessant da jeg ikke får lastet opp mine bilder, eller redigert nye bilder)

Anathema er mitt desiderte favorittband. Og i går stod jeg å snakket med Danny og Vincent Cavanagh, vokalist og gitarist i Anathema. De holdt konsert på Buckleys pub i Oslo i går kveld. Jeg trodde det ikke før jeg fikk se det. Jeg turde ikke ta gleden på forskudd. Vi var noe forsinket til billettsalget, og fryktet en kø rundt hele kvartalet og trodde ikke mine egne øyne da Danny hilste som om han kjente oss.

Bildedokumentasjon får jeg publisere siden. Jeg føler det er en trøst at deler av Anathema spilte i går kveld, for jeg fikk ikke mulighet til å se Snowy Shaw opptre Göteborg i mai for den ynkelige summen av 150 kroner.

Anathema - Lost control

2 comments :

Nathalie said...

Hater nor laptoppen dør, min tok selvmord for ett og ett halv år siden.

Carina said...

Weeee så gøy!
Og min laptop er på aller siste vers. Huff, huff.

SV: Takk søte, lille!!