Wednesday, June 22, 2011

Sommerferie

God ettermiddag!

Jeg har nettopp kommet hjem etter en 1 1/2 times tur i det fine været. Så frysepinne som jeg følte meg tidligere valgte jeg å kle meg i en lanbent sort bukse. Taktisk? Nei. Sommeren er her i hvert fall. Jeg elsker det.

Jeg er helt utmattet. Ett eller annet bare sugde energien min ut av meg da jeg kom inn døra. Turen var i hovedsak for å ta noen bilder, bli kjent med gårunden og for å strekke ut beina da jeg er svært støl. Det endte med at jeg gikk mye lenger enn jeg trodde, tok få bilder, fikk vondt i tåa og ble spist av klegg.

Nå skal jeg slappe av før jeg forhåpentligvis tar fram tegnebrettet og hjelper elskling med serien The Poo. Etter det finner jeg forhåpentligvis styrke til å bade nakenkatten Baileys.


Gode og dårlige nyheter:
Vi har planer om å ringe på ei lita sphynxkattunge som er leveringsklar i august. Dessuten kan det tenkes at den italienske myndevalpen Tallulah må avlives da såret på albuen tar så lang tid å gro. Det er grenser for hvor lenge vi kan pine henne for å hjelpe henne.

Hva gjør du i dag?

1 comments :

Ine Desiré said...

Hørtes ut som en god dag! Selv om den ikke nødvendigvis ble som planlagt :3 høhø.

I dag har jeg jobba- og nå skal hjelpe min kjære med å lage middag før jeg kryper i sofaen for en film til kvelden!