Monday, June 13, 2011

Sier vi god natt, da?

Det er rart med det. Blir det noengang tatt noen bilder av meg så sitter vi enten på tog eller buss, og bildene, ja de blir uklare. Har du en logisk forklaring på det?

I dag har jeg sett The Prince of Egypt (synger derfor konstant på soundtacket) og Meet the Fockers. De kinesiske nakenhundene Neo og Musen har dratt hjem, jeg har lekt ute og huset er rydda og vaska.

I morgen skal jeg dele egenlagde gif's igjen, forresten. Har tilbringt noen timer ute i det fine været, og med mitt crappy kamera som følgesvenn ble det noen visuelle resultater. Dessuten vil jeg tegne. Kanskje tegne brudekjoler og interiør. Om jeg i det hele tatt tegner.

Er forresten jeg den eneste som syns "followers" publisert i bloggen er litt teit? Litt?

Natta! Og god morgen!

2 comments :

Danarki said...

Jeg opphevet godkjenningen på kommentaren, men du er fortsatt badass menneskegjenkjenner. Det skal du ha. Det er helt sikkert ikke noe problem for noen av dem å bli identifisert, men når jeg ikke har spurt dem om det har jeg ikke lyst til å identifisere dem med mindre de gjør det selv.

Du kjenner begge de to andre vi tok følge med også, men de kom ikke ordentlig med i bildet :)

Katrine said...

Til uken passer fint :D En spesifikk dag som passer bedre enn andre for deg?

Vi skal til "syden". Hopper sannsynligvis på en restplass om vi finner, man vet jo aldri. Det føles alltid litt bedre når det virker som om man er veldig spontan og det er billig i tillegg :3