Monday, June 20, 2011

Reminder

Nå legger jeg meg. Satser på at morgendagen blir like avslappet som denne. Gru-gleder meg til skoleavsluttningen i morgen. Det blir rart.

Minner dessuten på at jeg skifter bloggadresse. Det er ingen måte der kan finne frem til bloggen min med mindre dere husker den nye adressen. "www.insight-catharina.blogspot.com".HUSK DET!


Update: oh well. jeg begynner å bli usikker ang. bloggnavnskifte. Typ. Ingen kommer til å finne meg. Ingen kommer til å gidde å lete. Bloglovin' må fornyes og vel. Jeg tror jeg venter en liten stund før jeg gjør noe enda. Skal ikke love noe, så om jeg plutselig er borte har jeg altså byttet. Jeg ble bare så usikker.

1 comments :

Catharina said...

Nevermind my supposed to be "new address". I think I have to become a little more confident about myself and my readers/visitors before i do such a drastic change.