Wednesday, June 22, 2011

Quickly

Nå skal jeg trene rumpa av meg (eller på meg). Er dødsstøl etter gårdsdagens treningsøkt. Får nå håpe at stølhet er positivt og ikke negativt, og at ordtaket "vondt skal vondt fordrive" stemmer! Jeg har nemlig bortskjemt magen min med en liten rosa cupcake i dag, og jeg skal innrømme at etter all kroppsfikseringa mi i det siste har jeg faktisk dårlig samvittighet (!)

Nathalie har inspirert meg til å leke med sort/hvitt. First try. Tenker med det at jeg sier god natt.

9 comments :

Christina said...

SV: Tusen takk!
Haha, noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke hadde mellomrom.. føler jeg ser litt barnslig ut. xD

// Ååja. hihi! Bra du redda den da!

Elin Svanold | Morbidoutlook.se said...

Sv: Om du ska klippa i sidorna och knyta ihop remsorna så rekommenderar jag en större tröja, annars kommer det sitta väldigt tight. En fördel med att man knyter är att man kan justera hur tight den ska vara eftersom det går att knyta upp och göra om.

Om du menar tröjan med fransar så spelar det ingen roll om du har en åtsittande tröja, däremot blir det lite snyggare med en lite större :)

Danarki said...

Du skal helst ikke trene for mye når du fortsatt er støl, hvis jeg husker rett, men du blir mindre støl og kan holde på lengre om du øker kreatin- og proteininntaket ditt.

Du kan få en kilo med både protein og kreatin hos gymgrossisten til under 300kr hvis du går for et billig alternativ. Jeg har nettop bestillt, ikke fordi jeg skal bli bøff, men fordi det er vanvittig mye billigere å bruke pulver enn å kjøpe en halv okse og tjue kyllinger i måneden.

Startet å trene for et par uker siden selv ^_^

Victoria Scarlet said...

i like this photo! *__* and this kitty too! ^^
and yeah... cupcakes are not an evil! :D

Behind the curtain said...

oh wow

Danarki said...

// hehe, jeg reklamerer vel kanskje litt, men det er mer for konseptet enn butikken. Uttøyende trening blir noe annet enn styrketrening, så det er sikkert ikke noe problem selv om du er støl :)

Når du trener skal du helst få i deg sånn ca 1g protein per kilo kroppsvekt hver dag, noe som blir vanskelig hvis du ikke spiser noe særlig kjøtt. Hvis du ikke får i deg nok protein vil du få mindre utbytte av den samme treninga.

For meg er det å kunne merke fremgang en stor motivator. I starten må du nok bare tvinge deg selv i gang, men når du merker at det begynner å gjøre en forskjell er det en veldig god følelse altså. Mitt tips er å lage et fast treningsprogram du skal gjennom hver uke, og faste dager du trener på. Lag deg en rutine, rett og slett.

bangyourhead said...

SV: Ja, jeg vet ikke hvorfor de gjorde det, kanskje så guttene ikke skulle føle seg så nakne:P

bangyourhead said...

SV: Tusen takk! Jeg prøver:P

Merete Hegna, Photographer said...

// Det var utrolig godt også! :D

Takker!