Thursday, June 23, 2011

Pissed off

Jeg har liggi og kasta opp i hele natt. Eller, rettere: jeg har løpt på do flere ganger i natt. Kom meg ikke i søvn før klokken var 3, og fikk ikke i meg kvalmestillende før halv tolv. Falt i dyp søvn igjen og våknet titt og ofte. Stod ikke opp før klokken var 18.30. Kjenner jeg er helt kjørt. Har fått i meg mat, men jeg tror ikke melkeprodukter og sukker er min beste venn i dag (typ en halv vaffel som blåste seg opp i magen min). Oppskjerte eplebiter med kanel to minutter i mikroen derimot. nomnom

Bryllup i morgen tidlig. Jeg har så mye å gjøre før jeg er klar for det, men vel, jeg bør være glad til om jeg er frisk nok til å i det hele tatt dra i morgen.

Kjenner jeg er pissed. Jeg vet jeg er mye syk, men jeg hadde håpet at det var stresset på skolen som gjorde meg så lett syk. Den gang ei. Jeg er en kjent omgangssyke-person. Jeg har lett for å spy sånn egentlig, det er bare så surt når det har gått et halvt år siden sist og jeg håpet jeg skulle være ferdig med magetrøbbelet mitt.

Nå skal jeg dirigere gubben til å pakke in bryllupsgaven, før jeg legger meg ned og forhåpentligvis er forut oppkast for resten av uka.

10 comments :

Christina said...

Æsj da..! arg, oppkast er noe dritt altså..Du får ha masse god bedring, søte deg! :))

Catharina said...

Christina: <3 Tusen takk, skjønne!

Mia Regine said...

God bedring! :)

Victoria Scarlet said...

//hahaha! let's change our eyes by Fedex :D

Christina said...

// Jeg tror det alltid har vært sånn.. Har sett er noen andre som har det sånn også, men aner ikke hva det er som gjør det. :/

Marita-Lynn said...

God bedring :)

Lisen said...

Uff, stakkars. God bedring. Skikkelig kjedelig å ligge syk!

Charlotte K. said...

Sv: Hei! Tusen takk for hyggelige kommentarer, og du har et godt poeng i det du sier med å fore barn vs. hunder med godteri og brus!! Kjempe gøy at du følger meg videre, takk! :D

Lene said...

Awh, massevis og store mengder av den besteste bedringen!! Håper det er over nå og at du får en strålende dag i morgen!

sv: Ja, i allefall nå burde du gå litt bananas med shopping/nettshopping!

Katrine said...

Håper alt går bedre fremover :/ Dritt å være så mye syk :/ *gjøre bra igjen*