Friday, June 3, 2011

New in

uuuh.. blits ødelegger ALT. Jeg prøvde å fargekorigere den til riktig farge, men den er egentlig mye mørkere i virkeligheten. Oh, det er en genser, sånn, forresten.

Endelig helg! I en hel uke fremover skal vi ha besøk av to kinesiske nakenhunder, Musen og Neo! Kanskje jeg klarer å ta noen bilder av dem senere. 

Forhåpentligvis skal Musen parre seg med vår kinesiske nakenhund, Rinabell. Han og Neo er alt annet enn Rinabell, for å si det mildt! Neo har dessuten mistet synet sitt for en knapp uke siden, og orienteringsproblemene hans gjør han utrolig søt og forsiktig.

4 comments :

Mia Regine said...

SV: Hehe, godt å høre :) Ja, jeg gleder meg.. Skal bare spille ferdig DA2 så setter vi nok igang om ikke lenge, og jeg liker spill jeg kan spille flere ganger :) Jeg kommer nok til å skrive om det når jeg begynner å spille. Gleder meg!

Hvorfor ble hunden blind? :-S

Mia Regine said...

Ja.. Og ja.. Jeg tørr ikke se noe mer videogreier enn jeg allerede har gjort før det nærmer seg spilltid ;p

Mia Regine said...

SV: du kan jo bare skrive "spoiler alert" ;) Jeg kommer nok til å lese uansett. Tror også blogspot har en funksjon der du kan bare vise første del av posten, og så må leseren "åpne" posten for å lese resten.

Huff.. Stakkars hund :-S Håper han greier å fungere (usj, merkelig ord i sammenhengen men regner med du forstår) og at han får litt av synet sitt tilbake!

Mia Regine said...

SV: Men om man "snuser" på et spill oppsøker man jo andres erfaringer somregel.

Og ja, ser den så absolutt! Det blir jo en annen sak.