Sunday, June 19, 2011

Insight-Catharina

Mensensmertene tar livet av meg. Det eneste jeg klarer å gjøre er å sove. Guess what? Jeg elsker det. Jeg har fri. Det er sommer. Alt er bare fryd. Ingenting er en pain in the ass.

I morgen skal jeg på skoleavsluttning. No idea om hva jeg skal ha på meg. Er spendt på eksamenskarakterene though. Når torsdagen kommer skal jeg i bryllup. Aner ikke hva jeg skal ha på meg da heller. Too bad.

Jeg så nettopp ferdig Hostel 2, som jeg hadde planer om å se i går. Kvelden ble litt for dårlig prioritert, så det ble først på ettermiddagen (!?) i dag at vi satt den på. Anywho; ingen får komme å si at Hostel-filmene er meningsløse blod/gørr filmer. Disse filmene legger lys på en grusom men sann verden. Se dem!

IMPORTANT:
For å referere til tittelen. www.catharina-kroken.blogspot.com er over. Jeg skal skifte tittel. Bloggen blir den samme, du vil bare ikke kunne finne meg under den adressen lenger. Jeg er litt usikker på når jeg bytter, men det skjer i løpet av kvelden eller morgendagen. Bruk www.insight-catharina.blogspot.com når catharina-kroken ikke lenger fungerer, aight?

3 comments :

Christina said...

Ah, kjedelig med mensensmerter.. :/ Du får ha god bedring!

Hostel filmene har jeg aldri turt å sett, hørt så mye dritt om dem. Kanskje jeg får "manne" meg opp til å se dem en gang :)

Ellone said...

Hostel 2 is a great movie! Although I like the first part more than the second :/

Mia Regine said...

Ny adresse notert! :)

Arg. Har ikke sett første Hostel enda, selv om jeg er ganske sikker på den står her i hylla en plass.

Håper du føler seg bedre snart!