Wednesday, June 29, 2011

Help me find him a name!

Jeg får vel introdusere min noe barnslige side med dette. Jeg elsket kosedyr som liten, og kort sagt har jeg noe vansker med å legge det fra meg. Denne lille krabaten derimot er glemt vekk av en aller annen snodig grunn. Han fikk aldri et navn! Jeg vet bare at det er en han. Han har nok en sykdom som gjør at han ser rar ut. Kan ikke du foreslå et fint navn til ham? Han skal bo sammen med den kokte hommeren Kornelius, Den finske hesten Thompson og delfinen Twix. Samt Reiseeselet, Chewbacca og Totoro.

(Update: Hih, nå heter han offisielt Ask. Tusen takk for forslag!)

5 comments :

Lene said...

Han så litt ut som en Ask, gjorde han ;) Kosedyr er helt fantastiske! Gjør underverker når kjæresten ikke er der til å sove ved siden av en :)

Nathalie said...

Han ser ut som en kalle :)

Molto ❤ Fashion said...

Aww so adorable!! I always ask other people to name my dolls...I'm so bad at it

Marthe said...

Jeg er så sykt dårlig på navn... Han ser litt ut som en... Hmm. Ask, som Lene sa!

Mia Regine said...

Ask ble et bra navn :)