Thursday, June 2, 2011

favorite

Hvis - merk, hvis, jeg orker så skal jeg lage masse slike smågif's av forskjellige filmer jeg liker. Skjønnheten og Udyret er min favoritt blandt alle tegnefilmer, og i går da jeg så den igjen, la jeg tydelig merke med hvorfor jeg klarte å identifisere meg med filmen som ung. Jeg kunne nesten, utifra filmen, forutsett hvordan jeg ville ende opp. Det er litt morsomt å se, for jeg kjenner mange andre som har funnet sine helter i tegnefilmer, og det viser seg i flere av tilfellene at de ender opp litt som heltene når de vokser opp.

3 comments :

Danarki said...

Å se Skjønnheten og Udyret på Disney on Ice er ett av mine beste barndomsminner, faktisk. Jeg har den originale spesialutgaven på dvd stående i hylla.. den er verdt en del nå :P

Thomas Starfoot said...

Utvilsomt en av de beste disney tegnefilmene! Så den med fruen her om dagen :)

Lene said...

Besteste filmen <3