Wednesday, June 22, 2011

drawing baileys

Playing around in photoshop.

10 comments :

[lisabjernhagen] said...

sv: Yep! Nä du skojar?! :o men fy tusan, inte kul!

Nathalie Løvseth said...

Sv: hihi, tusen takk :D Tror da du er den eneste som liker de. Synes jeg har merkelige øyenbryn :b

Så flink du er i photoshop! Ble kjempe bra!

[lisabjernhagen] said...

sv: indeed :(

menade att det inte var roligt att den var så dyr för dig! blir lite krock i språken tror jag :D haha

[lisabjernhagen] said...

sv: Ingen fara :D jag kan inte danska bra alls heller. För det är väl danska du pratar? sometimes it's easier in english ;D haha

[lisabjernhagen] said...

sv: Jaha! Ja då är jag verkligen inte bra på varken norska eller danska alltså xD haha.

yes! I think so :)

Merete Hegna, Photographer said...

Er det du som har tegnet den? KUL!

// Aww! :D

Merete Hegna, Photographer said...

// Bare hyggelig!

Aww, jeg kjenner at jeg begynner å savne å tegne!

Lene said...

Damn girl, you good! :D

Avarquare said...

Skills!!! :O <3

Catharina said...

Lene & Avarquare: Ååh, dere er dumme. Jeg blir flau om dere syns den er braa :( jeg må betynne og tegne ordentlig så jeg kan vise hva jeg virkelig kan! :o dumme late meg