Saturday, June 25, 2011

At Worlds End

Ååh, jeg drømmer meg vekk hele tiden! Jeg gleder meg så indelig til å dra på hytta. Jeg har kun hatt mulighet til å reise til en "hytte" fra da jeg traff elskling og ble med hans familie på hytta. Jeg føler liksom at jeg er skikkelig underernært på "hytta". Jeg føler en slik trang til å være der, som om jeg må ta igjen for all den tiden jeg aldri kunne tilbringe på en hytte. Jeg blir som et lite barn igjen. Sitter i vannkanten dagen lang og finner ørsmå krabber og sjøstjerner som jeg selvfølgelig synes er søte. Bli en liten unge igjen i hodet. Og å bli tøff som bare det når vi drar til byen. I fjor snakka jeg mye om traguspiercingene jeg ønsker meg, kanskje jeg i år har råd og mot nok til å ta dem?


Dette er bilder fra Verdens Ende. Et supervakkert sted med farlige klipper og supre bademuligheter. Vi drar ikke før den første uka i august, og jeg håper at vannet til den tid har blitt varmt nok til at jeg kan bade.

2 comments :

Synne Jørgensen Livang said...

Det er så koselig å lese kommentarene dine :-) Prøvde tipset ditt i dag, og kombinere levisen med acne skoene. Takk for det supre tipset :-D

Siri Jonetta said...

//Tihi, ikke sant?^^ Takk for det! Tok desverre ikke med kamera selv, så jeg får nesten ta på meg finlandshetta og stjæle noen ålreite som dukker opp på facebook.