Sunday, June 26, 2011

Amokk

eehe. Greit nok, filmene er ikke bestilt helt enda. Er usikker da True Grit ikke lanseres før den 29, om jeg skal kjøpe dem nå eller da.


Jeg la fra meg såå mange godbiter da jeg handlet på nelly. Buhu at lommeboka ikke strekker til. Jeg fant noen fine, enkle, røde lakksko jeg kunne brukt som støvler. Og vel, så har du alle disse dyre merkene som jeg ikke kan måle meg med. Det jeg kjøpte var i hovedsak på salg også, såe, BILLIGBILLIGBILLIG!

Jeg kjenner at det fremdeles kribler i fingrene etter mer.

3 comments :

Danarki said...

Hurra for shopping :D Red er en skikkelig bra film. Jeg elsker den!

Lene said...

Jeg har ikke sett andre enn RED, men den var passe underholdende, den også. Go crazeh :D

Ah, skulle ønske jeg kunne bestille ting fra Nellysalget om jeg ikke hadde vært blakk selv :P Fine ting!

Carina said...

Ååååh nettshopping er skummelt! Man merker ikke at man bruker penger omtrent...Jeg hadde dilla på nettauksjon en gang i tiden. Bydde på dustegjenstander og vant som regel for andre hadde vett nok til å IKKE by på dustegjenstander. Jeg fikk en lakkpistol i posten en gang liksom. Lakkpistol!

SV: Hihi jeg er veldig misunnelsesverdig såh! <3