Sunday, June 12, 2011

12. juni 2011

I går dro jeg og elskling til Oslo for å gjøre siste finish på filmen hans. Vi var ute i kanskje 14 timer, og veien hjem så håpløs ut da togforbindelser ble erstattet med buss. Forberedt på å gå den siste timen dro vi iveg. Heldigvis ble vi hentet på siste stopp og var hjemme så tidlig som 0100 istedenfor 0200. Det er ferie, og jeg har allerede forbedret meg når det gjelder å ta vare på meg selv.

I dag skal sola nytes, huset skal ryddes og vaskes og minst en film skal ses. Tross været!


In my mouth, yes.

1 comments :

Katrine said...

Gratulerer med ferdig eksamen! (For du ble ferdig, ja? Syns å huske at jeg leste om det tidlgere, men var så trøtt da) Selv stakk jeg av... Til Tyrkia, og satt på stranden mens jeg tenkte på alle de som hadde kjemieksamen hjemme. Fint mens det varte, men nå er alle ferdige, unntatt meg xP Damn!