Wednesday, May 25, 2011

tung update

NB! Ignorer klageinnlegget, se heller på bildet!


Jeg har oppdatert lite om valpen Tallulah etter at hun brakk foten. Siste update er at benet er grodd helt skjevt (vi var i noen grad klar over at det ville skje, men vi ante ikke at det kunne bli så ille), dessuten har hun fått et gnagsår helt inn til benet og dommen om avliving skjer om en ukes tid. Vi gjør alt vi kan for å helbrede henne, men selv ikke veterinæren så noe lys i tunellen. Kryss fingrene! ( oh btw, selv Burre har begynt å halte)

I morgen har jeg dessuten eksamen, bokmål skrivedag. Tidligere ble jeg trukket opp i nynorsk skriftlig - som skal holdes onsdag neste uke.

Jeg sitter for øyeblikket med elskling på skolen hans og prøver å gjøre ferdig noen skriveoppgaver. Dessuten vil jeg få Morrowind til å fungere, men en av modsene har en feil, og jeg klarer ikke fiske ut hvilken. Sucks. Jeg nekter å starte å spille før jeg har alt jeg vil ha! Hmpf. Dessuten har jeg vondt i hode. Jeg trenger søvn...!

Oh missery joy!

3 comments :

Mia Regine said...

Krysser fingrene. Håper på en god løsning, slikt er så trist :( Det er lov å klage å syte litt, bare fint å få det ut!

SV: Bilder av innholdet i pakken kommer etterhvert *knis*

Katrine said...

Nå ble jeg litt lei meg, selv om bildet er fint. Synd det måtte gå slik, sender massevis av gode tanker og håper at det på en eller annen måte kan gjøre noe bedre. Kan ihvertfall ønske deg lykke til på eksamen ^^

Lene said...

Håper ting blir bedre både for Tallulah og deg <3