Saturday, May 28, 2011

sharing randoms

4 sanger jeg ikke aner hvorfor jeg liker:
Jeg elsker alt ved regn. Lyden, lukten, følelsen og stemningen. Spesielt fint om det lyner i tillegg.
Jeg er forlovet og har vært det i 3 år.
Jeg liker følelsen av å være sulten.


Jeg er fan av serien LOST at jeg ser på det som en livsfilosofi.
Jeg prøver å være veldig bevisst på mine egne fordommer, for å se forbi dem. Fordommer er teit.
Jeg har en Star Wars samling som inneholder minst 70 figurer, flere bamser, maaange spill, bøker, blader, flere dynetrekk, nøkkelkniper, dobbelt opp av filmene på DVD og VHS. Utallige plakater, t-skjorter og smådill-dall. Og de SW relaterte family-guy filmene.
Jeg liker å lage lister. haha.

4 comments :

Christina said...

Du er så søt! Lager søte lister over ting! hihi!

m said...

Lost! fordommer er hemmende, synes jeg. Lister er gøy, hehe

Katrine said...

Den første må jo være Mike Oldfield? Høres veldig kjent ut :)

Mari said...

Jeg liker å lage lister jeg. Det gir meg som regel litt struktur i min ellers så rotete hverdag C: