Tuesday, May 3, 2011

LOST - season 6 promo

Den er så flott!

4 comments :

Lene said...

Janei nå sparkes snart eksamenssesongen i gang her også :P Meget meget mye lykke til med dine eksamener!! Og tusen takk ;)

Lene said...

sv: Prøver å kose meg så meget som jeg kan med knutene når jeg ikke er med på fyllemorroa ;) Visse ting er hilarious når man selv er full, men når man er edru er det litt ,er så som så x)
Så meeeget spennende er det da virkelig ikke, bare litt smårusk jeg har samlet opp de siste ukene ;)
Det er faktisk ille å kalle det det! Blir helt stressa selv om det er en stund til vi faktisk har vår første :P

Lene said...

sv: Ja, kabukien jeg bestilte var RÅMYK i tillegg! Helt herlig!
Nei, jeg er avholds generelt, orker bare ikke alt stresset og utgiftene som så lett følger med x)
Ja, test var litt mer studentstressvennlig ;) Skal bli deilig å bli ferdig!

Ingabi said...

Åhh savner lost!! :( må nok begynne fra sesong 1 igjen snart..

sv: sorry for seint svar! Mn ja, portal er bygget på samme "engine" som half-life derfor er det samme design..mye :P. har ikke fått spillt langt inn i half life enda, men driver på :) half-life har liksom akkurat sånne creatures som jeg blir redd av:P jeg kan takle de største og skumleste monstra som finns, men blir det creepy blir jeg pingle :P tar lett en colossus over den lille ekle hoppe-alien' i half-life. er du tøff i når det kommer til spill eller?