Friday, May 20, 2011

L.A. NOIRE


I dag:
L.A. NOIRE er ute i butikkene og jeg skal hente min forhåndsbestile versjon om en time
Jeg har ubehagelige magesmerter
(klage mer) Jeg tøyde ikke ut nok i går, så jeg er suuuperstøl
Rommet skal ryddes
L.A. NOIRE skal spilles
Kjæresten skal pleies
Jeg fikk nok av lange negler
Bjørnar og Bjørnhild har navnedag
To skoleoppgaver skal skrives

Dagen i går var fin. Jeg vet at jeg brygger på noe og burde kanskje ikke presset meg selv så hardt med trening som jeg gjorde. Etter skolen dro jeg til Oslo for å besøke Bogdan igjen sammen med min kjære. Bogdan har komponert musikken til min kjæres eksamensfilm som jeg blogget noe om tidligere. Musikken er fantastisk. I tillegg komponerte/improviserte han pianotoner til en syngende sirene som er blitt tatt opp i forbindelse med filmen. Det var og ble fortryllende. Stakar Bogdan får ikke sove for tiden grunnet jobbingen til Norske Talenter finalen. Og i tillegg jobbet han i 6 dager med Rinos score. Helt frivillig selvsagt.

Da vi var hjemme la jeg meg til å hvile/sove og vente på at Rino skulle bli ferdig. Jeg våkner kl 0500 i morres og han er oppe fremdeles. Kun en time til vi begge skulle opp. Ugh. Dagen i dag startet ikke på best mulig måte med andre ord.

7 comments :

Lene said...

Å være støl skal i følge visse forskere være fordi en har presset seg så hardt på trening at det skal ha kommet små rifter i muskelvevet, men så finnes det jo også hundrevis av andre teorier også som det forskes på :)
Håper du kan dele eksamensfilmen når den blir ferdig, må nesten få høre hva Bogdan har funnet på ;)
Krysser fingrene for at du ikke blir dårligere og at du får kost deg til tross for litt dårlig start!

Danarki said...

Word to the wise.. hvis du har to skoleoppgaver som må skrives er det sikkert lurt å innstallere L.A Noire etter at du er ferdig med dem :p (men det sier jeg bare fordi jeg er misunnelig).

m said...

Ja, når jeg begynte å lese the Swarm, var min første tanke at den burde filmatiseres! Den er utrolig bra og lett å se for seg som action thriller, samtidig uten å være så klisjéfylt som feks Clive Cusslers bøker (hvis du har hørt om dem).

Leste innlegget ditt om nasjonalisme. Veldig enig! Og, hehe, litt bedre formulert enn mitt.. Kanskje finnes det ikke rasister og nazister, men bare uvitende mennesker. Kanskje ;)

Nathalie said...

vor går du på skole hen ?

Lene said...

sv: Jeg har nesten ikke hatt tid til å lese blogger den siste tiden så gikk litt crazy når jeg først fikk meg en liten pustepause ;)

Nei, tror bare det er noe av de gamle formeningene som henger igjen, for jeg vet jo egentli ikke hvorfor jeg synes det er rart heller, det er bare noe som skurrer av en eller annen grunn x)

Nei det er jo bare en teori som så mange andre teorier, så tror ikke det er noe du trenger å bekymre deg for ;) Leste de i Shape up eller iform eller noe tror jeg? Jeg synes det er deilig å være litt støl så man kjenner at man virkelig har trent, selv om jeg gjerne kunne sluppet å være støl i hele kroppen atm X)

Carina said...

Umm, jeg aner ikke hva det der er, men regner med at det er et spill ja.

.. og hva faen - du får ikke lov til å trene! Da bare får jeg enda verre samvittighet. Meh.

SV: Naw. Snuskeluske <3

Carina said...

SV: Neeei, ikke når jeg ikke trener! :P