Monday, May 9, 2011

dirty facts

Vel, jeg er på flere vis nokså anonym i bloggen min. Bloggen, som ironisk nok handler om meg og brøkdeler av det som befinner seg i mitt hode. Her er noe av det som sier minst og mest om meg på samme tid:

Jeg har dårlig imunsystem og er derfor ofte syk

Jeg spyr "svært" ofte - kvalme løses med å spy

Jeg dro av meg neglen på tåa mi gjentatte ganger da jeg var liten, med vilje

Jeg skadet meg selv for oppmerksomhet da jeg var liten, typ kast meg selv ned trapper


Jeg har minner fra jeg var 3 år gammel

Jeg er svært interessert i det meste

Jeg ser på tv for å sovne

Jeg har knapt tegnet siden 2006, og tenker gjentatte ganger på hvor god jeg kunne vært nå om jeg hadde arbeidet kontiuerlig

Jeg er meget sjenert og ønsker ofte å være usyntlig og helst til så lite bry som mulig


Jeg er en faktanerd

Jeg liker å kverulere, særlig for å få påståelige folk til å innse at de ikke aner hva de snakker om

Jeg er som regel svært glad og munter ute blant folk. Alltid høfflig

Jeg er flink til å ta ansvar å gå inn i en lederrolle når det trengs, men jeg trives ikke slik


Hvem er du?

4 comments :

Ingabi said...

Ok, vi får se da :) Jeg har gått veldig dypt inn i lost, utforsket så mye som mulig av det gjemte som folk flest ikke tenker på. hele veien har jeg vært rundt på forumer og lest meg til fakta (er også er faktanerd:P) og spekulert på teorier til hodet sprengte. Så det er på en måte en religion for meg :P tror jeg skal prøve spillet, og finne ut mer :D :D høres bra ut!

therese falao karlsen said...

Jeg er Therese, og mange av de tingene du skriver her kjenner jeg meg igjen i her.

Nathalie said...

Da er vi to, Jeg husker også ting fra jeg var tre, har dålig imunforsvar så jeg er ofte syk.
Jeg brukte ikke skade meg da jeg var liten men jeg beit i glass så de knuste i munnen, det ble jo litt blod innimellom :)
Mamma byttet det ut med plast kopper heldigvis.

Mia Regine said...

SV: Ja, den hadde vært perfekt for deg ;) De har masse annet SW-stuff der inne :)