Wednesday, May 18, 2011

17 mai var slik:

sove lenge lenge uten å høre noe korps spille som var litt trist. tro det skulle regne for så å se sola titte frem. elskling får spontanide om å ta med rinabell. jeg er negativ til det fordi jeg er helt klar over hvilket stress det blir, for ikke å snakke om ekstra kostnader på tog. jeg svarer med at jeg vil ha med wiola og da er det gjort. etter bare bussturen innser vi hvor dumme vi har vært. etter mye om og men og bittelitt planlegging sitter vi på toget - vi glemmer å kjøpe billett til hundene men konduktøren var supersnill. i oslo får vi masse oppmerksomhet og setter oss på trikken opp til bestemor. det eneste ønsket jeg har er å få moreller. vi ankommer, setter fra oss bikkjene og tar en tur ut for å dekke isbehovet. jeg får is, kjære får is. jeg får smoothie, vi får smågodt. også fikk jeg ikke moreller eller vannmelon da, men det kan jeg ha tilgode. vi fikk jordbær med fløte hos bestemor etter middagen som bestod av svinestek, mandelpoteter og champinonsaus. soppen var det beste. forut jordbær og daimkake. johan var der og, elsklings onkel. bestemor og johan lurte seg til å mate hundene og de ble supertiggete og gale. jeg ble dårlig i magen av fløten men hjemturen var fin og folk ville klappe og ta bilde sammen med hundene. Dessuten møtte vi noen hunder i oslo, deriblant en kinesisk nakenhund med helpels. I går hadde jeg den beste 17.mai jeg har hatt på lenge. fullt bevisst over alt som skjedde var jeg i stand til å verdsette alt så mye mer. jeg har værdens beste pusekjæreste.

3 comments :

Christina said...

SV: Åh, tusen takk!

Godt du hadde en fin dag! Så fine hunder! <3

the girl never gets older said...

oh, my chinese crested is totally in love with yours! :D ♥

Lene said...

Bra du koste deg og hundene er skjønne! :D Bra dere traff på en av de snille konduktørene :D Likte meget godt bildene i posten under også ;)

sv: Tusen takk :)