Sunday, April 10, 2011

whats next

Lenge siden jeg har lagd noe lyd fra meg nå. Jeg fant ut at småoppdateringer om at jeg er syk ikke lenger gavnet noen. Nå er jeg så godt som frisk igjen og venter spent på om legen har noe å annbefale meg etter å ha sjekket meg for diverse. Dette samt en stressende uke med heldagser (tentamner). Det føles godt dog, for jeg fikk toppkarakter i norsk muntlig, og da får jeg også toppkarakter på kortet takket være særemnet!

I morgen skal jeg dessuten rådgi en "liksom" gründer i hans planer om å lage Vestfold Sommerland. En tidligere Entreprenørskapseksamen. Til tirsdag har jeg heldigvis kun gym, og med tur i skogen og mulig pilking er jeg mer enn klar. Onsdag står matte for døren, og det sier sitt. Torsdag drar vi til Kongsvinger festning med historieklassen og verdens råeste historielærer. På fredag har jeg en eviglang prøve om Bioteknologi jeg må øve lange kvelder på.

Missforstå ei, det er ikke klaging. Jeg er så heldig å ha gått i terapi hos min kjæreste etter 3 år og 5 måneder, i samhold med ham har jeg lært at jeg kan legge fra meg alt om jeg skulle ha det vondt. Alt er overfladisk - og det førte altså til at jeg ikke har forberedt entreprenørskapsoppgaven i tre uker som normaltfolk, men startet faktisk med den for kun noen timer siden.

Det er snart påskeferie og da har jeg og Carina, uten fastsatt dato, planlagt å ta igjen alle gangene vi har måtte avlyse datene våre - denne gangen kjører vi mest sannsynlig alt på samme tid, både kino og mat! Ellers skal jeg ta med bror og søster på utflukt, først for å besøke farmor, for så å titte litt i Oslo - der de er sjeldent syn.

natta

2 comments :

Lene said...

Gratulerer med gode karakterer og lykke til med alt det fremtidige :D Det er bra du koser deg innimellom alt stresset og styret, er evigviktig å huske på det også :)

Katrine said...

Oj, gratulerer veldig mye med bra karakter :D

Tenk om alle gymtimer var fine turer i skogen *drømme*