Wednesday, April 20, 2011

sup in tha hud

Ou, well. Det ble ingen bikini på meg i dag - dog har jeg de siste dagene blitt fornøyd med innkjøp som shorts, topper og spillet Portal 2.

En uke fra fredag passer jeg og elskling huset, og vi hadde storhandling i dag med tanke på helligdagene framover. Forhåpentligvis stopper hverken ansvar eller helligdager meg i å prøve å skvise inn litt venne-kos.

Det blir litt mange gifs her, men jeg liker det sånn. Laster de ikke opp for dere, så synd! Slemt.

Nå skal jeg se ann om jeg får begynt på et planalgt portrett. Ved å ta fram pennen får jeg vel også hive meg på noen skisser jeg har lovet å tegne.

Ha en fin påske!


- Hva skal du i påsken?

1 comments :

Katrine said...

Høres fint ut å passe huset, sånn, fredelig på en måte.

I påsken skal jeg sitte inne og loke på khanacademy :3 Har allerede blitt solbrent to ganger så jeg tror ikke solen vil ha meg ute o.o